OVANETí newsletter 01/2022
Využijte služby kontaktního centra
Živnostenský úřad patří k nejvytíženějším odborům Magistrátu. Občané se velmi často obracejí na úředníky s telefonickými dotazy. Řešením a velkou pomocí se ukázalo podstatnou část těchto dotazů a informací vyřídit prostřednictvím našeho kontaktního centra. Telefonní kontakt uvedený na webu úřadu byl nahrazen telefonním číslem na kontaktní centrum, kde naši proškolení operátoři zodpoví běžné dotazy týkající se úředních hodin, potřebných dokladů, formulářů, zákonných lhůt, atd., a tím odbaví vysoké procento z celkového počtu hovorů. Pracovníci úřadu se tak mohou věnovat další práci. V případě složitějšího a informačně náročnějšího dotazu, operátor přepojí hovor na kompetentní osobu.
Číst víceService Desk ALVAO pro lepší organizaci Vašich požadavků
Evidujete velké množství telefonických nebo emailových požadavků, které se týkají správy majetku, revize elektrických zařízení, evidence bytového fondu, atd.? Nemáte přehled o jejich přesném množství, o nastaveném SLA, dochází k jejich ztrátám nebo neřešení? Service Desk ALVAO všechny požadavky sjednotí na jedno kontaktní místo pro všechny žadatele. Helpdeskový systém je jednoduchý a přívětivý. Uživatel bude mít jasno, kdo jeho požadavek řeší, co se s ním aktuálně děje a kolik času zbývá do jeho vyřešení.
Systém je poskytován formou služby, proto je pro Vás dostupný okamžitě s téměř minimálními náklady na zřízení. Vše za Vás zařídíme, nastavíme všechny nezbytné procesy systému dle požadavků Vaší organizace.
Jak na bezpečné nakládání s citlivými údaji
Pro Magistrát města Ostravy jsme vybírali a implementovali nástroj pro bezpečné nakládání s citlivými údaji. Tento software umožňuje kontrolovat práci uživatelů s citlivými dokumenty a dokáže zabránit jejich chtěnému i nechtěnému úniku.
S ohledem na kritéria jako je cena, rychlá implementace a snadná správa, jsme vybrali řešení české společnosti – Safetica.
Číst více