Povinně zveřejňované informace
Název:
OVANET a.s.
Registrace:
Spisová značka: B 2335 vedená u Krajského soudu v Ostravě
Důvod a způsob založení:
Společnost OVANET a.s. byla založena za účelem plnění předmětu podnikání, tj.:
- Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení;
- Montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení;
- Provádění staveb, jejich změn a odstraňování;
- Projektová činnost ve výstavbě;
- Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob;
- Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence;
- Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona;
Společnost OVANET a.s. poskytuje služby elektronických komunikací, provozuje metropolitní síť elektronických komunikací a služby v oblasti outsourcingu informační a komunikačních technologií pro svého zřizovatele, tj. statutární město Ostrava, jemu řízeným subjektům, Městské policii Ostrava, Policii ČR, Integrovanému bezpečnostnímu centrum Moravskoslezského kraje, a dalším významným veřejnoprávním subjektům. Služeb společnosti využívají i další soukromoprávní subjekty a v neposlední řadě i občané statutárního města Ostravy, případně obcí přilehlých ke statutárnímu městu.
Akciová společnost byla založena zakladatelskou smlouvou dne 11. 4. 2000 statutárním městem Ostrava a Dopravním podnikem Ostrava, a.s. Vznik společnosti je datován dnem 6. 6. 2000. Společnost byla založena pod názvem OVANET a.s.
Organizační struktura:
Kontaktní spojení:
- Sídlo společnosti: Hájkova 1100/13, Přívoz, 702 00 Ostrava
- Úřední hodiny: nezřízeny
- Provozní hodiny: 07:30 do 16:00 v pracovních dnech
- Tel: +420 555 135 001
- Fax: +420 555 135 199
- Datová schránka ID: a7cfi46
- Adresa elektronické pošty: ovanet@ovanet.cz
- Adresa internetové stránky: www.ovanet.cz
- E-podatelna: nezřízena
- Bankovní spojení: 8010-0209268403/0300
- IČ: 25857568
- DIČ: CZ25857568
Dokumenty:
Dokumenty ke stažení jsou k dispozici ve Sbírce listin zde.
Žádosti o informace:
Žádosti o informace přijímáme:
- písemně, žádosti zaslané či doručené do sídla společnosti, tj. Hájkova 1100/13, Přívoz, 702 00 Ostrava;
- elektronicky, žádosti zaslané do datové schránky společnosti, tj. a7cfi46 nebo na adresu elektronické pošty společnosti, tj. ovanet@ovanet.cz;
- ústně, žádosti sdělené a následně sepsané v sídle společnosti v provozních hodinách, tj. Hájkova 1100/13, Přívoz, 702 00 Ostrava, 07:30 do 16:00 v pracovní dny;
Žádosti o informace přijímáme na tomto formuláři *.pdf dokument (není však podmínkou jeho užití), případně jinou vhodnou formou, nicméně splňující požadavky zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění platných předpisů, a to konkrétně v rozsahu § 14 odst. 2 citovaného zákona, tj. ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona.
Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště.
Právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Podání opravného prostředku:
Rozhodnutí o odmítnutí žádosti, odvolání, stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
- Pokud písemné žádosti nebylo třeba jen zčásti vyhověno, vydá o tom společnost OVANET a.s. ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti.
- Nestanoví-li zákon o svobodném přístupu k informacích jinak, použije se správní řád:
- pro rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti;
- pro odvolací řízení;
- v řízení o stížnosti pro počítání lhůt, doručování a náklady řízení;
Dále se použijí ustanovení správního řádu o základních zásadách činnosti správních orgánů, ustanovení o ochraně před nečinností a ustanovení § 178 správního řádu; v ostatním se správní řád nepoužije.
- Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti se podává v sídle společnosti OVANET a.s. nebo přímo představenstvu společnosti OVANET a.s. v sídle společnosti. Společnost OVANET a.s. může o odvolání sama rozhodnout tak, že mu v plném rozsahu vyhoví. Nerozhodne-li v rámci autoremedury, společnost OVANET a.s. o vyhovění odvolání v plném rozsahu, předloží odvolání spolu se spisovým materiálem Úřadu pro ochranu osobních údajů, a to ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
- Stížnost na postup společnosti OVANET a.s. při vyřizování žádosti o informace ve smyslu ustanovení § 16a zákona o svobodném přístupu k informacích (dále také stížnost) se podává v sídle společnosti OVANET a.s. Je-li stížnost podána ústně a nelze ji vyřídit ihned, sepíše se o ní písemný záznam. Stížnost se spolu se spisovým materiálem předloží Úřadu pro ochranu osobních údajů, a to do 7 dnů ode dne jejího podání, pokud v této lhůtě nebude stížnosti zcela vyhověno tím, že požadovaná informace nebo konečná licenční nabídka bude poskytnuta, nebo nebude-li vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti.
Formuláře:
Formulář žádosti o informace dle zákona o svobodném přístupu k informacím (není však podmínkou jeho užití) – zde ke stažení *.pdf dokument.
Popis postupů:
Popis postupů – základní informace / rozšířená informace / úplná informace.
Předpisy:
- nejdůležitější používané předpisy, v účinném znění:
- zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;
- zákon č. 106/1999 Sb., zákon o svobodném přístupu k informacím;
- zákon č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů;
- zákon č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích;
- zákon č. 134/2016 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek;
- zákon č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů;
- zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce;
- zákon č. 455/1991 Sb., zákon o živnostenském podnikání;
- zákon č. 499/2004 Sb., zákon o archivnictví a spisové službě;
- zákon č. 563/1991 Sb., zákon o účetnictví;
- Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES – GDPR;
- Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách) – DSA
- dostupnost výše uvedených předpisů:
- vydané předpisy, v platném znění:
- obchodní podmínky společnosti OVANET a.s. – zde ke stažení.
Úhrady za poskytování informací:
Hrazení nákladů dle zákona:
- Povinné subjekty jsou v souvislosti s poskytováním informací oprávněny žádat úhradu ve výši, která nesmí přesáhnout náklady spojené s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli. Povinný subjekt může vyžádat i úhradu za mimořádně rozsáhlé vyhledání informací;
- Sazebník poskytování informací a služeb:
- cena kopie, je-li informace poskytována formou fotokopie, činí za jednotku v Kč včetně DPH:
- formát A4 = 1,- Kč (černobílá jednostranná); 2,- Kč (černobílá oboustranná); 4,- Kč (barevná jednostranná); 7,- Kč (barevná oboustranná);
- formát A3 = 2,- Kč (černobílá jednostranná); 3,- Kč (černobílá oboustranná); 8,- Kč (barevná jednostranná); 14,- Kč (barevná oboustranná);
- cena skenování dokumentu, činí za jednotku v Kč včetně DPH:
- formát A4 = 1,- Kč;
- formát A3 = 2,- Kč;
- cena technického nosiče informací:
- CD = 5,- Kč;
- DVD = 10,- Kč;
- Cena poštovného:
- Dle sazebníku poskytovatele poštovních služeb;
- Osobní náklady spojené s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací se účtují, přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hodinu, ve výši odpovídající průměrné hodinové mzdě zaměstnance, který informace vyhledal, a to za každou ukončenou hodinu;
- Není-li výše licenční odměny za oprávnění užít informaci určena zvláštním právním předpisem, určí se její výše podle předchozích odstavců tohoto sazebníku;
- Ostatní náklady vynaložené v souvislosti s poskytováním informací, které společnost OVANET a.s. jako povinný subjekt nemůže zajistit vlastními silami, budou žadateli informace přefakturovány;
- Úhrada nákladů spojených s poskytováním informace nebude po žadateli informace požadována, pokud výše nákladů nepřesáhne částku 50,- Kč. Pokud však budou informace týmž žadatelem požadovány opakovaně, bude úhrada nákladů požadována, i když náklady na poskytnutí informace nepřesáhnou částku 50,- Kč;
- cena kopie, je-li informace poskytována formou fotokopie, činí za jednotku v Kč včetně DPH:
V případě, že bude povinný subjekt za poskytnutí informace požadovat úhradu, písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakých skutečností a jakým způsobem byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Nesplní-li povinný subjekt vůči žadateli oznamovací povinnost, ztrácí nárok na úhradu nákladů;
Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží. Po dobu vyřizování stížnosti proti výši požadované úhrady lhůta neběží;
Licenční smlouva podle § 46 a násl. autorského zákona:
Vzor licenční smlouvy zde ke stažení *.pdf dokument.
Sdělení vůči žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
Datum | Obsah | Sdělení | Úplata |
---|---|---|---|
29.10.2024 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
18.10.2024 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
19.07.2024 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
11.07.2024 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
01.07.2024 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
27.06.2024 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
18.07.2023 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
03.07.2023 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
15.05.2023 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
18.04.2023 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
11.08.2022 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
11.03.2022 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
22.10.2021 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
30.11.2020 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
30.10.2020 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
15.09.2020 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
14.08.2020 | Kamerový systém | Dokument | Ne |
12.08.2020 | Kamerový systém | Dokument | Ne |