Optimalizace služeb pro Lidovou konzervatoř a Múzickou školu Ostrava

Líbí se vám to ?

Kontaktujte nás

Optimalizace služeb pro Lidovou konzervatoř a Múzickou školu Ostrava

03.11.2022

O organizaci

Lidová konzervatoř a Múzická škola Ostrava je příspěvkovou organizací, jejímž zřizovatelem je Statutární město Ostrava. Jde o zcela jedinečnou organizaci, jejímž cílem je uspokojování estetických a uměleckých zájmů amatérů všech věkových kategorií. Škola je organicky složena ze dvou subjektů, a to z Lidové konzervatoře a Múzické školy. Rozdíl mezi oběma složkami je pouze v tom, že Múzická škola se zabývá v převážné míře handicapovanými posluchači.

Předchozí stav

Organizace se dlouhodobě potýkala s nedostatečnou internetovou konektivitou a neustálými výpadky sítě. Internetové připojení bylo nestabilní a nekvalitní. Používali starou analogovou telefonní ústřednu vyžadující modernizaci. Dalším bodem na seznamu nezbytné technologické obnovy byl dveřní systém, který nesplňoval požadavky na jednoduchou, moderní a uživatelsky přívětivou obsluhu.

Řešení

Společnost OVANET a.s. poskytuje již několik let organizaci outsourcing informačních technologií. Na základě znalosti prostředí a technických podmínek navrhla kompletní optimalizaci všech využívaných služeb. Společnost naprojektovala novou wi-fi síť, výměnu switche, nový, efektivněji fungující dveřní interkom a v neposlední řadě výměnu analogové ústředny za digitální. Pracovníci OVANETu vybudovali novou kabeláž, nainstalovali a nakonfigurovali 5 ks hotspotů značky Ubiquiti, které jsou umístěny v rámci budovy na jednotlivých patrech. Pro monitoring vstupního prostoru byla dodána a namontována kamera Hikvision. Nový „vrátník“ stejné značky je nyní přesměrován na několik tabletů, díky kterým lze pohodlně a vzdáleně ovládat dveřní zámek (zejména z recepce a ředitelny). Realizace virtuální ústředny a výměna telefonních aparátů představovala poslední bod v celkové optimalizaci a zjednodušení využívaných služeb. Digitální ústředna do budoucna sníží stávající náklady a zefektivní telefonní komunikaci organizace.

Výhody a přínos řešení

  • Celková optimalizace technických služeb uvnitř organizace.
  • Stabilní a dostatečně výkonné internetové připojení ve všech prostorech organizace.
  • Zjednodušení správy a obsluhy dveřního zámku.
  • Zjednodušení a zefektivnění telefonní komunikace.