Hlasové služby pro firmy a instituce Ovatel Business
Popis hlasových služeb
Hlasové služby OVATEL BUSINESS jsou určeny pro firmy a instituce, které využívají více telefonních linek nebo vlastní telefonní pobočkovou ústřednu. Hlavní myšlenkou produktu je využití již instalovaných datových rozvodů zákazníka nejen pro počítače a internet, ale i pro hlasovou komunikaci. Tímto způsobem se výrazně sníží vynaložené náklady na kabeláž. Přenos hlasu pomocí IP sítě přináší nové možnosti. Vaši zaměstnanci mohou být produktivnější, Váš podnik efektivnější a Vaši zákazníci spokojenější. Navíc významně šetří náklady na telefonování, případné stěhování a rozšiřování počtu zaměstnanců apod., protože jde o standardní datovou síť.
Možnosti hlasových služeb
Hlasové služby OVATEL BUSINESS umožňují zákazníkovi zvolit pro něj nejvhodnější způsob připojení do veřejné telefonní sítě. Nejběžnějším způsobem připojení k veřejné telefonní síti je využití analogového telefonního přístroje. Tento způsob je nejběžnější, ale také nabízí nejnižší komfort obsluhy. Pokud chceme použít analogový telefonní přístroj nebo fax pro telefonii přenášenou prostřednictvím datové sítě nebo sítě Internet, musíme použít zařízení s označením Gateway. Toto zařízení umožňuje komunikaci jednotlivých analogových telefonních přístrojů nebo telefonních pobočkových ústředen po datové síti.
Čím budete volat
Naše společnost si pro řešení firemní telefonie vybrala produkty největších světových lídrů v oboru a to společnost Avaya, Cisco Systems a Digium, Inc. Společnost AVAYA je přední světový dodavatel firemních komunikačních zařízení, software a služeb. Společnost Cisco Systems je předním světovým dodavatel řešení datových sítí. A společnost Digium, Inc. vyvíjí světově nejrozšířenější řešení VoIP telefonie Asterisk.
Kontaktní údaje pro účely komunikace ve věci změny poskytovatele hlasových služeb
Kontaktní údaje pro účely komunikace ve věci změny poskytovatele hlasových služeb:
- Tel: +420 555 135 001;
- E-mail: ovanet@ovanet.cz;