Hlasové služby pro firmy a instituce Ovatel Business

Popis hlasových služeb

Hlasové služby OVATEL BUSINESS jsou určeny pro firmy a instituce, které využívají více telefonních linek nebo vlastní telefonní pobočkovou ústřednu. Hlavní myšlenkou produktu je využití již instalovaných datových rozvodů zákazníka nejen pro počítače a internet, ale i pro hlasovou komunikaci. Tímto způsobem se výrazně sníží vynaložené náklady na kabeláž. Přenos hlasu pomocí IP sítě přináší nové možnosti. Vaši zaměstnanci mohou být produktivnější, Váš podnik efektivnější a Vaši zákazníci spokojenější. Navíc významně šetří náklady na telefonování, případné stěhování a rozšiřování počtu zaměstnanců apod., protože jde o standardní datovou síť.

Popis hlasových služeb
Možnosti hlasových služeb

Možnosti hlasových služeb

Hlasové služby OVATEL BUSINESS umožňují zákazníkovi zvolit pro něj nejvhodnější způsob připojení do veřejné telefonní sítě. Nejběžnějším způsobem připojení k veřejné telefonní síti je využití analogového telefonního přístroje. Tento způsob je nejběžnější, ale také nabízí nejnižší komfort obsluhy. Pokud chceme použít analogový telefonní přístroj nebo fax pro telefonii přenášenou prostřednictvím datové sítě nebo sítě Internet, musíme použít zařízení s označením Gateway. Toto zařízení umožňuje komunikaci jednotlivých analogových telefonních přístrojů nebo telefonních pobočkových ústředen po datové síti.

Čím budete volat

Naše společnost si pro řešení firemní telefonie vybrala produkty největších světových lídrů v oboru a to společnost Avaya, Cisco Systems a  Digium, Inc. Společnost AVAYA je přední světový dodavatel firemních komunikačních zařízení, software a služeb. Společnost Cisco Systems je předním světovým dodavatel řešení datových sítí. A společnost  Digium, Inc. vyvíjí světově nejrozšířenější řešení VoIP telefonie Asterisk.

Čím budete volat
Za kolik budete volat

Za kolik budete volat

Ceník – hlasové služby.

Kontaktní údaje pro účely komunikace ve věci změny poskytovatele hlasových služeb

Kontaktní údaje pro účely komunikace ve věci změny poskytovatele hlasových služeb

Kontaktní údaje pro účely komunikace ve věci změny poskytovatele hlasových služeb:

  • Tel: +420 555 135 001;
  • E-mail: ovanet@ovanet.cz;

KONTAKTUJTE NÁS

    OVANET a.s.
    Hájkova 1100/13,
    Přívoz, 702 00 Ostrava

    Tel.: +420 555 135 001
    Fax: +420 555 135 199
    E-mail: ovanet@ovanet.cz

    Obchodní oddělení:
    E-mail: obchod@ovanet.cz

    ID datové schránky: a7cfi46
    IČ: 25857568
    DIČ: CZ25857568
    Bankovní spojení:
    8010-0209268403/0300

    Odebírejte Newsletter

    Odebíráním newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.