Operátor kontaktního centra

?

Líbí se vám to ?

Kontaktujte nás

Operátor kontaktního centra

13.11.2019

Náplň práce:

  • Samostatná a profesionální komunikace se zákazníkem po telefonu
  • Vyřízení cca 20 telefonických hovorů za hodinu
  • Rychlé odbavení a uspokojení požadavku zákazníka
  • Spolupráce s ostatními členy týmu
  • Učení se nových věcí, soustavná příprava na výkon práce
  • Schopnost odolávat možným nepříjemným situacím
  • Samostatné řešení standardní situace

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ vzdělání
  • Praxe minimálně 1 rok na obdobné pozici
  • Samostatnost, komunikativnost
  • Velmi dobré vyjadřovací schopnosti
  • Schopnost práce v týmu a zájem o sebevzdělávání
  • Časová nezávislost a ochota pracovat
  • Znalost práce na PC (MS Office)

Nabízíme:

  • zaměstnání na trvalý pracovní poměr ve stabilní společnosti
  • samostatnou a tvůrčí práci s lidmi orientovanou na výsledek
  • práci v příjemném prostředí a mladém kolektivu 7 operátorů
  • moderní technické zázemí
  • zaměstnanecké výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvky na penzijní a životní připojištění, čerpání ze sociálního fondu kultura, sport, firemní akce
  • motivující finanční ohodnocení
  • možnost dalšího osobního i profesního růstu
  • denní harmonogram směn 40 hod./týdně max. do 17:00 hod.
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • místo výkonu práce Ostrava

Nástup možný: ihned.

V případě, že Vás tato nabídka práce zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s krátkým průvodním dopisem na e-mail: personal@ovanet.cz.

Po posouzení všech nabídek Vás v případě, že jste vhodným kandidátem, pozveme k výběrovému řízení. Pokud Vás do 14-ti dnů neoslovíme, dali jsme přednost jinému uchazeči.

Jsme povinni Vás informovat, že zasláním Vašeho životopisu a nebo motivačního dopisu obsahujících osobní údaje, jsme tyto osobní údaje zpracovali. S informační povinností ve smyslu nařízení GDPR se můžete seznámit na internetových stránkách naší společnosti www.ovanet.cz.